CULTURA | ALC
Es lliuren en un acte el proper 6 de març
Xavi Castillo i el Centre Ovidi Montllor guanyen els premis Joan Valls
AM |
Actualitzat: 19/02/2010
|
1 comentari
L'actor alcoià Xavi Castillo i el Centre Cultural Ovidi Montllor d'Alcoi són els guanyadors de l'última edició dels premis Joan Valls per la seua aportació a la promoció de l'ús del català. L'acte de lliurament tindrà lloc el pròxim dia 6 de març.
La Associació d'Amics de Joan Valls ha creat aquests premis per a reconèixer públicament a aquelles persones o entitats que s'han distingit pel seu defensa de la llengua i la cultura valenciana. Els guardonats es trien cada any per votació dels socis. El personatge guardonat aquest 2010 és l'acte alcoià Xavi Castillo, les actuacions del qual l'han portat fins a l'últim racó de la Comunitat Valenciana. En clau d'humor i amb la independència per bandera, aquest còmic s'ha convertit en un referent crític per a amplis sectors de la societat valenciana.
Per la seua banda, el Centre Ovidi Montllor - Casal Jaume I d'Alcoi ha consolidat una programació cultural estable, oferint gran varietat i qualitat d'esdeveniments i actes. L'acte de lliurament dels premis es farà el pròxim dia 6 de març en el mateix Centre Ovidi Montllor i, com és costum, es farà coincidir amb la concessió del premi de poesia Manuel Rodríguez Martínez. La vetllada es tancarà amb una actuació del cantautor alcoià Hugo Mas.
SEGUEIX-NOS A
ÀREA DE SOCIS
PARLEM TOTS

Carmina Nácher (directora de la Mostra de Teatre d'Alcoi)
divendres, 28 de maig de 2010
a les 12 hores
publicitat
MANUAL D'US D'AM
per coneixer una mica més el que tens entre mans.









Comentaris